In deze functie ben jij het visitekaartje van ons bedrijf. Jij bent de eerste medewerker die onze klanten telefonisch te woord staat of op ons kantoor ontvangt. Daarnaast verzorg jij ook marketing, administratieve en facilitaire taken.
Wat bieden wij jou?
– Een tijdelijke arbeidsovereenkomst met uitzicht op een vast dienstverband.
– Een passend salaris.
– 30 vakantiedagen obv een fulltime dienstverband, waarvan 3 weken aaneengesloten in de bouwvak.
– Een uitgebreid introductieprogramma waarbij je de hele organisatie leert kennen.
– Een afwisselende baan van 08.00 tot 16.30 uur. (werktijden zijn bespreekbaar)
– Een gezellige werkomgeving.
Wie ben jij?
– Klantvriendelijk
– Representatief
– Geordend
– Communicatief vaardig
– Goed in de Nederlandse taal
– MBO werk- en denkniveau
– Affiniteit/kennis van social media kanalen waaronder TikTok, Instagram, Facebook en LinkedIn.
Wat ga je doen?
Je bent het eerste aanspreekpunt, je bedient de telefooncentrale en ontvangt bezoekers. Je gaat veel afwisseling in je takenpakket krijgen omdat je ook marketing, administratieve en facilitaire taken gaat verrichten. Denk bijvoorbeeld aan post- en e-mailverwerking, het onderhouden van de social media kanalen, uitwerken van offertes/opdrachtbevestigingen in Word, de inkoop van de voorraad en het verzorgen van onze dinsdaglunch.
Sollicitatieformulier invullen